• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Yalova Valiliği
T.C. Yalova İl Özel İdaresi
T.C. Yalova İl Özel İdaresi
T.C. Yalova İl Özel İdaresi
  • İL ÖZEL İDARE
    Yönetim Teşkilat Şeması Müdürlükler Kurumsal Kimlik Kamu Hizmet Standartları Mevzuat
  • İL GENEL MECLİSİ
    Meclis Başkanı Başkan Vekili Meclis Katip Üyeleri Meclis Üyeleri İhtisas Komisyonları Meclis Kararları Meclis Gündemleri Tutanak Özetleri Komisyon Raporları
  • İL ENCÜMENİ
    İl Encümeni Başkanı Encümen Üyeleri İl Encümeni Görevleri
  • YATIRIMLAR
    Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular İhaleler Köydes
  • İLETİŞİM
°C
20
Ocak2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcısı (Teknik)
      • Genel Sekreter Yardımcısı (İdari)
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlükler
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Emlak ve İstimlak Müdürlüğü
      • Encümen Müdürlüğü
      • Hukuk Müşavirliği
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
      • Kırsal Hizmetler Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
      • Makine İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğü
    • Kurumsal Kimlik
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Mevzuat
  • İL GENEL MECLİSİ
    • Meclis Başkanı
    • Başkan Vekili
    • Meclis Katip Üyeleri
    • Meclis Üyeleri
    • İhtisas Komisyonları
    • Meclis Kararları
    • Meclis Gündemleri
    • Tutanak Özetleri
    • Komisyon Raporları
  • İL ENCÜMENİ
    • İl Encümeni Başkanı
    • Encümen Üyeleri
    • İl Encümeni Görevleri
  • YATIRIMLAR
    • Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • İhaleler
    • Köydes
  • İLETİŞİM
İL ÖZEL İDARE
  • Yönetim
    • Vali
    • Genel Sekreter
    • Genel Sekreter Yardımcısı (Teknik)
    • Genel Sekreter Yardımcısı (İdari)
  • Teşkilat Şeması
  • Müdürlükler
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Emlak ve İstimlak Müdürlüğü
    • Encümen Müdürlüğü
    • Hukuk Müşavirliği
    • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
    • Kırsal Hizmetler Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
    • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
    • Makine İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğü
  • Kurumsal Kimlik
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Mevzuat

Encümen Müdürlüğü

Talip DÜNDAR
 
AD SOYADI
Talip DÜNDAR
ÜNVANI
Encümen Müdürü
TELEFON
(226) 814 10 48
E POSTA
talip.dundar@icisleri.gov.tr
DOĞUM YERİ VE  TARİHİ
 Bingöl – 02.01.1965
EĞİTİM DURUMU 
Lisans Mezunu
YABANCI DİL
 İngilizce Orta Seviye
BİLGİSAYAR VE KULLANIDIĞI PROGRAMLAR
Bilgisayar ve Ofis Uygulamaları Orta Seviye
ÇALIŞMA HAYATI 
  • 25.08.1988 yılında Bingöl’ün Yayladere İlçesinde memuriyet hayatına başladı.
  • 1998 yılında Yalova İl Özel İdaresine tayin oldu.
  • Yalova İl Özel İdaresi Encümen servisinde Ekim 2003 tarihine kadar memur olarak görev yaptı.
  • 2003 – 2010 yılları arasında Şef olarak çalıştı.
  • Mart 2010 tarihinde Encümen Müdürü olarak atandı ve hala bu görevi sürdürmektedir.
MEDENİ DURUMU
 Evli ve 5 çocuk babasıdır.
ENCÜMEN MÜDÜRLÜĞÜNÜN GÖREVLERİ
  1. İl Genel Meclisi, Meclis Komisyonları ve İl Encümeni sekretaryasını ve toplantılarında raportörlük hizmetlerini yürütmek.
  2. İl Encümeni ve İl Genel Meclis üyelerinin özlük işlemlerini yürütmek, huzur hakkı ve bunun gibi mali ve sosyal haklarına ilişkin çizelgelerin tanzim edilerek Mali Hizmetler Müdürlüğü’ne zamanında teslim edilmesini sağlamak. İl Genel Meclisi, Encümen ve komisyon üyelerinin huzur hakkı ödemelerine ilişkin iş ve işlemleri yapmak.
  3. İl Genel Meclisi ve İl Encümeni toplantı salonlarının ihtiyaçlarını gidererek hizmete hazır tutulmasını sağlamak.
  4. İl Encümeni gündeminin dağıtılmasını sağlamak.
  5. İl Encümeni gündemini, gündem sırasına göre E-İçişleri sistemindeki encümen karar defterine kaydetmek.
  6. İl Encümeni kararı alınarak işlemi tamamlanan dosyaları, ilgili birimlere süresi içerisinde göndermek.
  7. İl Encümen Kararlarının internet ortamında yayınlanmasını sağlamak.
  8. 2886 sayılı Kanuna göre birimlerince teklifi yapılmış ihale işlemlerinde, ihaleye çıkış kararı ile ihale sonrası kararını yazmak.
  9. İl Genel Meclisinde görüşülmek üzere gönderilen teklifleri meclis gündemine almak ve işlemlerini yapmak.
  10. İç ve dış birimlerden gelen tekliflere göre meclis gündeminin hazırlanması işlemlerine yardımcı olmak ve gündemin dağıtılmasını sağlamak.
  11. İl Genel Meclisi toplantıları konusunda ilgilileri bilgilendirmek.
  12. İl Genel Meclisi kararlarını imzalatmak ve E-İçişleri sistemindeki “Karar Organları Modülü” ne Meclis, Encümen ve Komisyon Raporlarını kaydetmek.
  13. İl Genel Meclisinde yapılan görüşmelerin kayıtlarını tutarak tutanak haline getirmek.
  14. İl Genel Meclisi kararı alınarak işlemi tamamlanan dosyaları ilgili birimlere göndermek.
  15. Soru önergelerinin takibi ve bir sonraki meclis toplantısına yetişmesini sağlamak.
  16. İl Genel Meclisi gündemi, meclis kararları, ihtisas komisyonu raporları ve encümen kararlarının web sitesi aracılığı ile halka duyurulması için Bilgi İşlem Müdürlüğüne veri akışını sağlamak.
  17. İl Genel Meclisi üyelerinin pasaport, silah ruhsatı vb. iş ve işlemlerle ilgili yazışmaları gerçekleştirmek.
  18. İl Genel Meclisi üyelerinin ilgili mevzuat çerçevesinde mal bildirimlerini almak ve takip işlemlerini yürütmek, özlük hakları ile ilgili maaş ve ücretlerin ödeme evrakını yapmak.
  19. Müdürlüğün faaliyetleri ile ilgili sıralı amirler tarafından talep edilen faaliyet raporlarını hazırlamak ve bağlı olduğu Genel Sekreter Yardımcısına sunmak.
  20. Harcama Yetkilisi olarak birimlerine ait taşınır malların yönetimini ve kayıtlarının Taşınır Mal Yönetmeliğine uygun olarak E- İçişleri sistemi üzerinde tutulmasını sağlamak.
  21. Genel Sekreterlikçe verilecek benzer görevleri yapmak.
  22. İl Genel Meclisi, Meclis Komisyonları ve İl Encümeni sekretaryasını ve toplantılarında raportörlük hizmetlerini yürütmek.
  23. İl Encümeni ve İl Genel Meclis üyelerinin özlük işlemlerini yürütmek, huzur hakkı ve bunun gibi mali ve sosyal haklarına ilişkin çizelgelerin tanzim edilerek Mali Hizmetler Müdürlüğü’ne zamanında teslim edilmesini sağlamak. İl Genel Meclisi, Encümen ve komisyon üyelerinin huzur hakkı ödemelerine ilişkin iş ve işlemleri yapmak.
  24. İl Genel Meclisi ve İl Encümeni toplantı salonlarının ihtiyaçlarını gidererek hizmete hazır tutulmasını sağlamak.
  25. İl Encümeni gündeminin dağıtılmasını sağlamak.
  26. İl Encümeni gündemini, gündem sırasına göre E-İçişleri sistemindeki encümen karar defterine kaydetmek.
  27. İl Encümeni kararı alınarak işlemi tamamlanan dosyaları, ilgili birimlere süresi içerisinde göndermek.
  28. İl Encümen Kararlarının internet ortamında yayınlanmasını sağlamak.
  29. 2886 sayılı Kanuna göre birimlerince teklifi yapılmış ihale işlemlerinde, ihaleye çıkış kararı ile ihale sonrası kararını yazmak.
  30. İl Genel Meclisinde görüşülmek üzere gönderilen teklifleri meclis gündemine almak ve işlemlerini yapmak.
  31. İç ve dış birimlerden gelen tekliflere göre meclis gündeminin hazırlanması işlemlerine yardımcı olmak ve gündemin dağıtılmasını sağlamak.
  32. İl Genel Meclisi toplantıları konusunda ilgilileri bilgilendirmek.
  33. İl Genel Meclisi kararlarını imzalatmak ve E-İçişleri sistemindeki “Karar Organları Modülü” ne Meclis, Encümen ve Komisyon Raporlarını kaydetmek.
  34. İl Genel Meclisinde yapılan görüşmelerin kayıtlarını tutarak tutanak haline getirmek.
  35. İl Genel Meclisi kararı alınarak işlemi tamamlanan dosyaları ilgili birimlere göndermek.
  36. Soru önergelerinin takibi ve bir sonraki meclis toplantısına yetişmesini sağlamak.
  37. İl Genel Meclisi gündemi, meclis kararları, ihtisas komisyonu raporları ve encümen kararlarının web sitesi aracılığı ile halka duyurulması için Bilgi İşlem Müdürlüğüne veri akışını sağlamak.
  38. İl Genel Meclisi üyelerinin pasaport, silah ruhsatı vb. iş ve işlemlerle ilgili yazışmaları gerçekleştirmek.
  39. İl Genel Meclisi üyelerinin ilgili mevzuat çerçevesinde mal bildirimlerini almak ve takip işlemlerini yürütmek, özlük hakları ile ilgili maaş ve ücretlerin ödeme evrakını yapmak.
  40. Müdürlüğün faaliyetleri ile ilgili sıralı amirler tarafından talep edilen faaliyet raporlarını hazırlamak ve bağlı olduğu Genel Sekreter Yardımcısına sunmak.
  41. Harcama Yetkilisi olarak birimlerine ait taşınır malların yönetimini ve kayıtlarının Taşınır Mal Yönetmeliğine uygun olarak E- İçişleri sistemi üzerinde tutulmasını sağlamak.
  42. Genel Sekreterlikçe verilecek benzer görevleri yapmak.
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Yalova Valiliği
  • Resmi Gazete
  • e-bordro
  • E-İmar Uygulaması
Adnan Menderes Mah. Şehit Ömer Faydalı Caddesi No: 201
0 (226) 814 10 48