Sema TURGUT KARATAŞ

AD SOYADI
|
Sema TURGUT KARATAŞ
|
ÜNVANI
|
İİnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü
|
TELEFON
|
(226) 814 10 48
|
DOĞUM YERİ VE TARİHİ
|
Çıldır 1971
|
EĞİTİM DURUMU
|
Üniversite
|
YABANCI DİL
|
İngilizce
|
BİLGİSAYAR VE KULLANIDIĞI PROGRAMLAR
|
Microsoft Office Uygulamaları
|
ÇALIŞMA HAYATI
|
- 1992 - 1996 Ardahan İl Özel İdaresi
- 1996 - 2009 İstanbul İl Özel İdaresi İl Mahalli İdareler Kontrolörü
- 2009 - 2012 Yalova İl Özel İdaresi
- 2012 - 2015 Yalova İl Özel İdaresi Destek Hizmetleri Müdürü
- 2015 - ..... Yalova İl Özel İdaresi Emlak İstimlak Müdürü
|
MEDENİ DURUMU
|
Evli ve iki çocuk annesi
|
İNSAN KAYNAKLARI VE EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNÜN GÖREVLERİ
- Personelin norm kadro ilke ve standartlarının uygulamasını yapmak.
- Personelin atama ve nakli ile ilgili işlemleri yürütmek, derece ve kademe ilerlemelerini yapmak.
- Boş, dolu kadro defterlerini elektronik ortamda düzenlemek ve güncelliğini takip etmek.
- Personel hareketlerine ilişkin istatistiki bilgileri kadro kütüklerindeki bilgilerle uyumlu olacak şekilde elektronik ortamda düzenlemek ve güncelliğini takip etmek.
- Personele ilişkin özlük dosyalarını mevzuata uygun olarak tanzim etmek.
- Personelin özlük haklarından kaynaklanan her türlü maaş ve benzeri ödeneklerin temini ve ilgilere yapılacak ödemelerin belgelerini E-İçişleri sistemindeki (yeni açılacak) "Bordro Modülü" üzerinde düzenlemek ve ödemeleri yapmak.
- Muhtar maaşlarına ait ödeneklerin takip ve kontrolünü yapmak.
- Personelin emeklilik işlemlerini yapmak.
- Disiplin soruşturması ve sonuçlarına ilişkin işlemleri yürütmek.
- Memurlar ve Diğer Kamu Görevlilerinin Yargılanması Hakkında Kanuna ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
- Performans kriterleri uyarınca; mevcut personelin performans bilgilerini E-İçişleri sistemindeki "Personel Modülü" üzerinde düzenlemek oluşturmak ve güncelliğini takip etmek.
- Personelin yıllık izinlerine ilişkin onay ve izinlerin takip işlemlerini yapmak, yıllık vekâlet planlamasını koordine etmek.
- Personelin sağlık kuruluşu ve sağlık kurulu raporlarına ilişkin işlemlerini yapmak.
- İdare ihtiyacına göre işe alınacak memur, işçi, sözleşmeli, mevsimlik vb. tüm personelin yasalar çerçevesinde iş ve işlemlerini sonuçlandırmak.
- Olası iş kazalarının en geç iki gün içinde ilgili formlarla birlikte Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı' na bağlı birimlere bildirmek.
- Her yılın ilk ayı içinde rutin olarak; iş güvenliği ve işçi sağlığı konularındaki (Pozisyon Değişikliği Sınav Komisyonu, İşçi Disiplin Kurulu, Hasar ve Zarar Tespit Komisyonu, İş Güvenliği ve İşçi Sağlığı Kurulu) komisyon ve kurulları oluşturmak.
- Sendikalarla yapılacak toplu iş sözleşmesinden kaynaklanan özlük ve mali hakların uygulanmasını sağlamak.
- İş Kanunu ile Sosyal Sigortalar Kanunu kapsamındaki diğer iş ve işlemleri yapmak, geçici işçi iş ve işlemleri ile ilgili olarak vize işlemlerini yürütmek.
- Görevde yükselme ve unvan değişikliği ile ilgili mevzuatı uygulamak.
- Giyim yardımından faydalandırılacak personeli tespit etmek ve giyim yardımının yapılmasına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
- Harcırah Kanununa ilişkin iş ve işlemleri yapmak.
- İl dışı görevlendirmeler için, ilgili Müdürlüğün teklifi ile görev onayı alınarak tespiti yapılan personelin yolluklarının tahakkuk işlemlerini yapmak.
- Kurum çalışanlarının bilgi ve becerilerini artırmak, değişen mevzuatlar çerçevesinde eğitim seminerleri düzenlemek, ilgili kurumlar tarafından yapılacak eğitim ve seminerlere katılımın sağlanması için planlama yapmak.
- Personel mesai giriş ve çıkışlarını kontrol etmek
- Yan ödeme ve özel hizmet cetvellerinin düzenlenmek ve vize işlemlerini gerçekleştirmek
- İdaremizde staj yapacak öğrencilerin staj iş ve işlemlerini gerçekleştirmek.
- Tüm personelin mali haklarının yasalar çerçevesinde hak sahiplerine ödemelerini yapmak.
- Kanun ve yönetmelikler çerçevesinde mal bildirimlerinin düzenli takibini sağlamak.
- İşçi Sağlığı ve İş Güvenliği İç Yönetmeliğinin sağlıkla ilgili iş ve işlemleri ile iş yeri hekimliği ve birinci basamak sağlık hizmetlerini yürütmek.
- Halkla ilişkiler konusunda idare personeline yönelik eğitim programları planlamak.
- İl Özel İdaresi Kanununun 65 inci maddesi ve ilgili Yönetmelik hükümlerinde belirtilen, insan sağlığı ile ilgili hizmetlerden il özel idaresine ilişkin kısımları yürütmek.
- Gıda ile uğraşan personelin 6 ayda bir portör muayenelerini yaptırmak ve denetlemek.
- 657 sayılı kanuna tabi personelin pasaport iş ve işlemlerini yürütmek
- Kamu görevlileri etik kurulu oluşturulması ile iş ve işlemlerini yürütmek.
- Santral Hizmetlerinin yürütülmesi.
- HİTAP (Hizmet Takip Programı) ile ilgili her türlü bilgi girişin sağlamak
- İdaremiz Ana ve Ek hizmet binalarımız ile Taşköprü Şantiyesinde görev yapan Özel Güvenlik personeli ile Ana hizmet binasında görev yapan bekçilerin nöbet çizelgeleri ve işçilerin vardiya puantajlarını hazırlamak
- İşçilerin ve sözleşmeli personelin SGK kesintilerini sisteme işleyerek tahakkuklarını hazırlamak ve ödemelerini gerçekleştirmek.
- Personelin (İşçi) sendika kesintileri ile icra işlemlerin takip etmek ve ödemelerini gerçekleştirmek.
- Mülga Köy Hizmetleri personelinin özlük haklarından kaynaklanan maaş ve benzeri ödeneklerin temini ile ilgi çalışmalar yapmak ve ödemeleri hazırlatmak
- Mülga Köy Hizmetleri personelinin ödeneklerini tespit edip ilgili cetvelleri hazırlayarak Maliye Bakanlığına ve Mahalli İdarelere bildirip ödenek talep etmek.
- İdaremiz Personel A.Ş. ine ait iş ve işlemleri yapmak.
- Müdürlüğün faaliyetleri ile ilgili sıralı amirler tarafından talep edilen faaliyet raporlarını hazırlamak ve bağlı olduğu Genel Sekreter Yardımcısına sunmak.
- Harcama Yetkilisi olarak birimlerine ait taşınır malların yönetimini ve kayıtlarının Taşınır Mal Yönetmeliğine uygun olarak E- İçişleri sistemi üzerinde tutulmasını sağlamak.
- Genel Sekreterlikçe verilecek benzer görevleri yapmak.