• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Yalova Valiliği
T.C. Yalova İl Özel İdaresi
T.C. Yalova İl Özel İdaresi
T.C. Yalova İl Özel İdaresi
  • İL ÖZEL İDARE
    Yönetim Teşkilat Şeması Müdürlükler Kurumsal Kimlik Kamu Hizmet Standartları Mevzuat KVKK Metinleri
  • İL GENEL MECLİSİ
    Meclis Başkanı Başkan Vekili Meclis Katip Üyeleri Meclis Üyeleri İhtisas Komisyonları Meclis Kararları Meclis Gündemleri Tutanak Özetleri Komisyon Raporları
  • İL ENCÜMENİ
    İl Encümeni Başkanı Encümen Üyeleri İl Encümeni Görevleri Encümen Kararları
  • YATIRIMLAR
    Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular İhaleler Köydes
  • İLETİŞİM
°C
6
Şubat2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcısı (Teknik)
      • Genel Sekreter Yardımcısı (İdari)
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlükler
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Emlak ve İstimlak Müdürlüğü
      • Encümen Müdürlüğü
      • Hukuk Müşavirliği
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
      • Makine İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • Kurumsal Kimlik
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Mevzuat
    • KVKK Metinleri
  • İL GENEL MECLİSİ
    • Meclis Başkanı
    • Başkan Vekili
    • Meclis Katip Üyeleri
    • Meclis Üyeleri
    • İhtisas Komisyonları
    • Meclis Kararları
    • Meclis Gündemleri
    • Tutanak Özetleri
    • Komisyon Raporları
  • İL ENCÜMENİ
    • İl Encümeni Başkanı
    • Encümen Üyeleri
    • İl Encümeni Görevleri
    • Encümen Kararları
  • YATIRIMLAR
    • Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • İhaleler
    • Köydes
  • İLETİŞİM
İL ÖZEL İDARE
  • Yönetim
    • Vali
    • Genel Sekreter
    • Genel Sekreter Yardımcısı (Teknik)
    • Genel Sekreter Yardımcısı (İdari)
  • Teşkilat Şeması
  • Müdürlükler
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Emlak ve İstimlak Müdürlüğü
    • Encümen Müdürlüğü
    • Hukuk Müşavirliği
    • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
    • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
    • Makine İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
    • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
    • Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
  • Kurumsal Kimlik
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Mevzuat
  • KVKK Metinleri

İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü

Sema TURGUT KARATAŞ
 
 AD SOYADI
 Sema TURGUT KARATAŞ
 ÜNVANI
 İİnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü
 TELEFON
 (226) 814 10 48
 DOĞUM YERİ VE  TARİHİ
 Çıldır 1971
 EĞİTİM DURUMU 
 Üniversite 
 YABANCI DİL
 İngilizce
 BİLGİSAYAR VE KULLANIDIĞI PROGRAMLAR
 Microsoft Office Uygulamaları
 ÇALIŞMA HAYATI 
  • 1992 - 1996 Ardahan İl Özel İdaresi 
  • 1996 - 2009 İstanbul İl Özel İdaresi İl Mahalli İdareler Kontrolörü 
  • 2009 - 2012 Yalova İl Özel İdaresi 
  • 2012 - 2015 Yalova İl Özel İdaresi Destek Hizmetleri Müdürü
  • 2015 - .....   Yalova İl Özel İdaresi Emlak İstimlak Müdürü
 MEDENİ DURUMU
 Evli ve iki çocuk annesi
 
İNSAN KAYNAKLARI VE EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNÜN GÖREVLERİ
  1. Personelin norm kadro ilke ve standartlarının uygulamasını yapmak.
  2. Personelin atama ve nakli ile ilgili işlemleri yürütmek, derece ve kademe ilerlemelerini yapmak.
  3. Boş, dolu kadro defterlerini elektronik ortamda düzenlemek ve güncelliğini takip etmek.
  4. Personel hareketlerine ilişkin istatistiki bilgileri kadro kütüklerindeki bilgilerle uyumlu olacak şekilde elektronik ortamda düzenlemek ve güncelliğini takip etmek.
  5. Personele ilişkin özlük dosyalarını mevzuata uygun olarak tanzim etmek.
  6. Personelin özlük haklarından kaynaklanan her türlü maaş ve benzeri ödeneklerin temini ve ilgilere yapılacak ödemelerin belgelerini E-İçişleri sistemindeki (yeni açılacak) "Bordro Modülü" üzerinde düzenlemek ve ödemeleri yapmak.
  7. Muhtar maaşlarına ait ödeneklerin takip ve kontrolünü yapmak.
  8. Personelin emeklilik işlemlerini yapmak.
  9. Disiplin soruşturması ve sonuçlarına ilişkin işlemleri yürütmek.
  10. Memurlar ve Diğer Kamu Görevlilerinin Yargılanması Hakkında Kanuna ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
  11. Performans kriterleri uyarınca; mevcut personelin performans bilgilerini E-İçişleri sistemindeki "Personel Modülü" üzerinde düzenlemek oluşturmak ve güncelliğini takip etmek.
  12. Personelin yıllık izinlerine ilişkin onay ve izinlerin takip işlemlerini yapmak, yıllık vekâlet planlamasını koordine etmek.
  13. Personelin sağlık kuruluşu ve sağlık kurulu raporlarına ilişkin işlemlerini yapmak.
  14. İdare ihtiyacına göre işe alınacak memur, işçi, sözleşmeli, mevsimlik vb. tüm personelin yasalar çerçevesinde iş ve işlemlerini sonuçlandırmak.
  15. Olası iş kazalarının en geç iki gün içinde ilgili formlarla birlikte Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı' na bağlı birimlere bildirmek.
  16. Her yılın ilk ayı içinde rutin olarak; iş güvenliği ve işçi sağlığı konularındaki (Pozisyon Değişikliği Sınav Komisyonu, İşçi Disiplin Kurulu, Hasar ve Zarar Tespit Komisyonu, İş Güvenliği ve İşçi Sağlığı Kurulu) komisyon ve kurulları oluşturmak.
  17. Sendikalarla yapılacak toplu iş sözleşmesinden kaynaklanan özlük ve mali hakların uygulanmasını sağlamak.
  18. İş Kanunu ile Sosyal Sigortalar Kanunu kapsamındaki diğer iş ve işlemleri yapmak, geçici işçi iş ve işlemleri ile ilgili olarak vize işlemlerini yürütmek.
  19. Görevde yükselme ve unvan değişikliği ile ilgili mevzuatı uygulamak.
  20. Giyim yardımından faydalandırılacak personeli tespit etmek ve giyim yardımının yapılmasına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
  21. Harcırah Kanununa ilişkin iş ve işlemleri yapmak.
  22. İl dışı görevlendirmeler için, ilgili Müdürlüğün teklifi ile görev onayı alınarak tespiti yapılan personelin yolluklarının tahakkuk işlemlerini yapmak.
  23. Kurum çalışanlarının bilgi ve becerilerini artırmak, değişen mevzuatlar çerçevesinde eğitim seminerleri düzenlemek, ilgili kurumlar tarafından yapılacak eğitim ve seminerlere katılımın sağlanması için planlama yapmak.
  24. Personel mesai giriş ve çıkışlarını kontrol etmek
  25. Yan ödeme ve özel hizmet cetvellerinin düzenlenmek ve vize işlemlerini gerçekleştirmek
  26. İdaremizde staj yapacak öğrencilerin staj iş ve işlemlerini gerçekleştirmek.
  27. Tüm personelin mali haklarının yasalar çerçevesinde hak sahiplerine ödemelerini yapmak.
  28. Kanun ve yönetmelikler çerçevesinde mal bildirimlerinin düzenli takibini sağlamak.
  29. İşçi Sağlığı ve İş Güvenliği İç Yönetmeliğinin sağlıkla ilgili iş ve işlemleri ile iş yeri hekimliği ve birinci basamak sağlık hizmetlerini yürütmek.
  30. Halkla ilişkiler konusunda idare personeline yönelik eğitim programları planlamak.
  31. İl Özel İdaresi Kanununun 65 inci maddesi ve ilgili Yönetmelik hükümlerinde belirtilen, insan sağlığı ile ilgili hizmetlerden il özel idaresine ilişkin kısımları yürütmek.
  32. Gıda ile uğraşan personelin 6 ayda bir portör muayenelerini yaptırmak ve denetlemek.
  33. 657 sayılı kanuna tabi personelin pasaport iş ve işlemlerini yürütmek
  34. Kamu görevlileri etik kurulu oluşturulması ile iş ve işlemlerini yürütmek.
  35. Santral Hizmetlerinin yürütülmesi.
  36. HİTAP (Hizmet Takip Programı) ile ilgili her türlü bilgi girişin sağlamak
  37. İdaremiz Ana ve Ek hizmet binalarımız ile Taşköprü Şantiyesinde görev yapan Özel Güvenlik personeli ile Ana hizmet binasında görev yapan bekçilerin nöbet çizelgeleri ve işçilerin vardiya puantajlarını hazırlamak
  38. İşçilerin ve sözleşmeli personelin SGK kesintilerini sisteme işleyerek tahakkuklarını hazırlamak ve ödemelerini gerçekleştirmek.
  39. Personelin (İşçi) sendika kesintileri ile icra işlemlerin takip etmek ve ödemelerini gerçekleştirmek.
  40. Mülga Köy Hizmetleri personelinin özlük haklarından kaynaklanan maaş ve benzeri ödeneklerin temini ile ilgi çalışmalar yapmak ve ödemeleri hazırlatmak
  41. Mülga Köy Hizmetleri personelinin ödeneklerini tespit edip ilgili cetvelleri hazırlayarak Maliye Bakanlığına ve Mahalli İdarelere bildirip ödenek talep etmek.
  42. İdaremiz Personel A.Ş. ine ait iş ve işlemleri yapmak.
  43. Müdürlüğün faaliyetleri ile ilgili sıralı amirler tarafından talep edilen faaliyet raporlarını hazırlamak ve bağlı olduğu Genel Sekreter Yardımcısına sunmak.
  44. Harcama Yetkilisi olarak birimlerine ait taşınır malların yönetimini ve kayıtlarının Taşınır Mal Yönetmeliğine uygun olarak E- İçişleri sistemi üzerinde tutulmasını sağlamak.
  45. Genel Sekreterlikçe verilecek benzer görevleri yapmak.
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Yalova Valiliği
  • Resmi Gazete
  • e-bordro
  • Personel A.Ş. e-bordro
  • E-İmar Uygulaması
Adnan Menderes Mah. Şehit Ömer Faydalı Caddesi No: 201
0 (226) 814 10 48