• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Yalova Valiliği
T.C. Yalova İl Özel İdaresi
T.C. Yalova İl Özel İdaresi
T.C. Yalova İl Özel İdaresi
  • İL ÖZEL İDARE
    Yönetim Teşkilat Şeması Müdürlükler Kurumsal Kimlik Kamu Hizmet Standartları Mevzuat KVKK Metinleri
  • İL GENEL MECLİSİ
    Meclis Başkanı Başkan Vekili Meclis Katip Üyeleri Meclis Üyeleri İhtisas Komisyonları Meclis Kararları Meclis Gündemleri Tutanak Özetleri Komisyon Raporları
  • İL ENCÜMENİ
    İl Encümeni Başkanı Encümen Üyeleri İl Encümeni Görevleri Encümen Kararları
  • YATIRIMLAR
    Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular İhaleler Köydes
  • İLETİŞİM
°C
23
Mayıs2022
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcısı (Teknik)
      • Genel Sekreter Yardımcısı (İdari)
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlükler
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Emlak ve İstimlak Müdürlüğü
      • Encümen Müdürlüğü
      • Hukuk Müşavirliği
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
      • Kırsal Hizmetler Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
      • Makine İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğü
    • Kurumsal Kimlik
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Mevzuat
    • KVKK Metinleri
  • İL GENEL MECLİSİ
    • Meclis Başkanı
    • Başkan Vekili
    • Meclis Katip Üyeleri
    • Meclis Üyeleri
    • İhtisas Komisyonları
    • Meclis Kararları
    • Meclis Gündemleri
    • Tutanak Özetleri
    • Komisyon Raporları
  • İL ENCÜMENİ
    • İl Encümeni Başkanı
    • Encümen Üyeleri
    • İl Encümeni Görevleri
    • Encümen Kararları
  • YATIRIMLAR
    • Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • İhaleler
    • Köydes
  • İLETİŞİM
İL ÖZEL İDARE
  • Yönetim
    • Vali
    • Genel Sekreter
    • Genel Sekreter Yardımcısı (Teknik)
    • Genel Sekreter Yardımcısı (İdari)
  • Teşkilat Şeması
  • Müdürlükler
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Emlak ve İstimlak Müdürlüğü
    • Encümen Müdürlüğü
    • Hukuk Müşavirliği
    • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
    • Kırsal Hizmetler Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
    • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
    • Makine İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğü
  • Kurumsal Kimlik
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Mevzuat
  • KVKK Metinleri

Yazı İşleri Müdürlüğü

Şebnem KURT
AD SOYADI Şebnem KURT
ÜNVANI Yazı İşleri Müdürü
TELEFON (226) 814 10 48
E POSTA sebnem.kurt@icisleri.gov.tr
DOĞUM YERİ VE  TARİHİ Pasinler – 1974
EĞİTİM DURUMU  Anadolu Üniversitesi İktisat Fakültesi
YABANCI DİL İngilizce
BİLGİSAYAR VE KULLANIDIĞI PROGRAMLAR Bilgisayar ve Ofis Uygulamaları İyi seviye
ÇALIŞMA HAYATI 
  • 1996 yılında Yalova İl Özel İdaresinde memur olarak göreve başladı.
  • Ekim 2004 yılında Şef olarak atandı.
  • Şubat 2015 yılında Bilgi işlem Müdürlüğüne atandı.
  • Ocak 2016 yılında Yazı İşleri Müdürlüğüne atandı ve hala bu görevi sürdürmektedir.
MEDENİ DURUMU Evli ve 2 çocuk annesi
 
YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜNÜN GÖREVLERİ
A. Yazı İşleri Bürosu;
  1. Bilgi Edinme ve CİMER ve Açık Kapı başvurularını takip etmek ve gerekli yazışmaları yapmak.
  2. İnternet üzerinden oluşturulmuş şikâyet ve önerileri almak ve değerlendirilmesini yapmak.
  3. Resmi Yazışma Kurallarının kanun ve yönergeler doğrultusunda yürütülmesi için birimler arası koordinasyonu sağlamak.
  4. Valilik ve Genel Sekreterlik emirleri ile yönetmelik, yönerge, genelge ve talimatlarını yazı şeklinde düzenleyerek ilgili birim ve kurumlara dağıtımını sağlamak.
  5. Resmî Gazete ile diğer mevzuatlardan teşkilatı ilgilendiren konuların belirlenerek ilgili birimlere dağıtımını sağlamak.
  6. İdaremizi ilgilendiren, yazılı ve görsel basın yoluyla dile getirilen istek ve şikâyetlerin ilgili birimlere ulaştırılmasını sağlamak ve sonuçlarını takip etmek. Gerektiğinde Tekzip hazırlamak veya hazırlatmak
  7. İdarenin ilan tahtasına ve genel yerlerine asılması veya İdaremiz Web sitesinde yayınlanmak yönünde gelen ilan/reklam taleplerini değerlendirip sonuçlandırmak.
  8. Sayıştay denetimi dışında kalan Bakanlık denetim birimlerinin raporlarını idare birimleri ile koordine ederek, birimlerden alınacak raporları ilgili mercie göndermek.
  9. İdareye ait resmi mühürlerin hazırlanması, kullanılması, saklanması iş ve işlemleri yürütmek.
  10. İdaremiz birimlerinin görev tanımlarını güncel tutmak ve duyurmak.
  11. İdare sivil savunma hizmetlerini diğer kuruluşlarla koordineli yürütmek.
  12. Birimi ilgilendiren mevzuatın takibi ve uygulanmasının sağlanması.
  13. Kurum arşivine gelen dosyalardan muhafazasına lüzum kalmayanların ayıklanması için komisyon oluşturmak ve imha işlemlerini yürütmek.
  14. Kurum arşivi bünyesindeki arşivlik dosyaları arşiv mevzuatında belirtildiği şekilde, her türlü zarar ve zararlıdan korumak.
  15. Birim arşivlerinden kurum arşivine evrak intikalinin gerçekleşmesinin takibi ve kontrolünü yapmak.
  16. Müdürlüğün faaliyetleri ile ilgili sıralı amirler tarafından talep edilen faaliyet raporlarını hazırlamak ve bağlı olduğu Genel Sekreter Yardımcısına sunmak.
  17. Genel Sekreterlikçe verilecek benzer görevleri yapmak.
B. Evrak Kayıt Bürosu;
  1. İdareye gelen ve giden tüm evraklar ve dilekçeleri “ e-İçişleri”  Projesi dâhilinde kayıt altına almak, ilgili birim ve kurumlara dağıtımını yapmak.
  2. “Gizli", "Çok Gizli'', "Hizmete Özel”, “Kişiye Özel” evrakı teslim almak veya göndermek, posta, e-posta, kargo işlemlerini yürütmek.
  3. Gerektikçe evrak hareketi ile ilgili istatistik bilgi ve rapor hazırlamak.
  4. İdare içi ve dışı yazışmaların dağıtım ve koordinasyonunu sağlamak.
  5. Doküman yönetim sistemini oluşturmak ve evrak dolaşımını sayısal ortama aktarmak.
  6. Amirlerin ve mevzuatın verdiği diğer görevleri yapmak.
C. Evrak Dağıtım Bürosu;
  1. Evrak dağıtımında ihtiyaç duyulacak ve göreve çıkacak otolara ait talepleri düzenlemek ve takibini yapmak. 
  2. İdaremiz birimlerinden çıkan evrakı dağıtmak veya postalamak. 
  3. İdare içi ve dışı yazışmaların dağıtım ve koordinasyonunu sağlamak.
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Yalova Valiliği
  • Resmi Gazete
  • e-bordro
  • Personel A.Ş. e-bordro
  • E-İmar Uygulaması
Adnan Menderes Mah. Şehit Ömer Faydalı Caddesi No: 201
0 (226) 814 10 48