Şebnem KURT

AD SOYADI |
Şebnem KURT |
ÜNVANI |
Yazı İşleri Müdürü |
TELEFON |
(226) 814 10 48 |
DOĞUM YERİ VE TARİHİ |
Pasinler – 1974 |
EĞİTİM DURUMU |
Anadolu Üniversitesi İktisat Fakültesi |
YABANCI DİL |
İngilizce |
BİLGİSAYAR VE KULLANIDIĞI PROGRAMLAR |
Bilgisayar ve Ofis Uygulamaları İyi seviye |
ÇALIŞMA HAYATI |
- 1996 yılında Yalova İl Özel İdaresinde memur olarak göreve başladı.
- Ekim 2004 yılında Şef olarak atandı.
- Şubat 2015 yılında Bilgi işlem Müdürlüğüne atandı.
- Ocak 2016 yılında Yazı İşleri Müdürlüğüne atandı ve hala bu görevi sürdürmektedir.
|
MEDENİ DURUMU |
Evli ve 2 çocuk annesi |
YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜNÜN GÖREVLERİ
- İdaremizi ilgilendiren, yazılı, görsel ve mail yoluyla dile getirilen istek ve şikâyetlerin ilgili birimlere ulaştırılmasını sağlamak ve sonuçlarını takip etmek. Gerektiğinde Tekzip hazırlamak veya hazırlatmak
- CİMER ve Açık Kapı başvurularını takip etmek ve gerekli yazışmaları yapmak.
- 4982 Sayılı Bilgi Edindirme Kanunu kapsamındaki işve işlemleri yürütmek.
- Resmi Yazışma Kurallarının kanun ve yönergeler doğrultusunda yürütülmesi için birimler arası koordinasyonu sağlamak.
- AFAD planları ile ilgili iş ve işlemleri yapmak.
- Valilik ve Genel Sekreterlik emirleri ile yönetmelik, yönerge, genelge ve talimatlarını yazı şeklinde düzenleyerek ilgili birim ve kurumlara dağıtımını sağlamak.
- Resmî Gazete ile diğer mevzuatlardan teşkilatı ilgilendiren konuların belirlenerek ilgili birimlere dağıtımını sağlamak.
- İdarenin ilan tahtasına ve genel yerlerine asılması veya İdaremiz Web sitesinde yayınlanmak yönünde gelen ilan/reklam taleplerini değerlendirip sonuçlandırmak.
- Sayıştay denetimi dışında kalan Bakanlık denetim birimlerinin raporlarını idare birimleri ile koordine ederek, birimlerden alınacak raporları ilgili mercie göndermek.
- İdareye ait resmi mühürlerin hazırlanması, kullanılması, saklanması iş ve işlemleri yürütmek.
- İdaremiz birimlerinin görev tanımlarını güncel tutmak ve duyurmak.
- İdare sivil savunma hizmetlerini diğer kuruluşlarla koordineli yürütmek.
- Birimi ilgilendiren mevzuatın takibi ve uygulanmasının sağlanması.
- Kurum arşivine gelen dosyalardan muhafazasına lüzum kalmayanların ayıklanması için komisyon oluşturmak ve imha işlemlerini yürütmek.
- Kurum arşivi bünyesindeki arşivlik dosyaları arşiv mevzuatında belirtildiği şekilde, her türlü zarar ve zararlıdan korumak.
- Birim arşivlerinden kurum arşivine evrak intikalinin gerçekleşmesinin takibi ve kontrolünü yapmak.
- İdareye gelen ve giden tüm evraklar ve dilekçeleri “ e-İçişleri” Projesi dâhilinde kayıt altına almak, ilgili birim ve kurumlara dağıtımını yapmak.
- “Gizli", "Çok Gizli'', "Hizmete Özel”, “Kişiye Özel” evrakı teslim almak veya göndermek, posta, e-posta, kargo işlemlerini yürütmek.
- Gerektikçe evrak hareketi ile ilgili istatistik bilgi ve rapor hazırlamak.
- İdare içi ve dışı yazışmaların dağıtım ve koordinasyonunu sağlamak.
- Doküman yönetim sistemini oluşturmak ve evrak dolaşımını sayısal ortama aktarmak.
- Amirlerin ve mevzuatın verdiği diğer görevleri yapmak.
- Evrak dağıtımında ihtiyaç duyulacak ve göreve çıkacak otolara ait talepleri düzenlemek ve takibini yapmak.
- İdaremiz birimlerinden çıkan evrakı dağıtmak veya postalamak.
- İdare içi ve dışı yazışmaların dağıtım ve koordinasyonunu sağlamak.
- Müdürlüğün faaliyetleri ile ilgili sıralı amirler tarafından talep edilen faaliyet raporlarını hazırlamak ve bağlı olduğu Genel Sekreter Yardımcısına sunmak.
- Genel Sekreterlikçe verilecek benzer görevleri yapmak.