GENEL SEKRETER YARDIMCISININ GÖREVLERİ
Genel Sekreter Yardımcıları; 5302 sayılı İl Özel İdaresi Kanununun verdiği yetkiler çerçevesinde, Valinin onayından geçen ve İdare birimlerine gönderilecek genelge ve yönergelerin duyurulmasını sağlamak ve Genel Sekreter adına tüm iş ve işlemlerin düzenli bir şekilde yürütülmesine yardımcı olmakla görevlidir.
Görevlerin yerine getirilmesinde;
- Genel Sekreter tarafından verilen görevleri yapmak, Müdürlükler arasındaki koordinasyonu sağlamak, personel mesai takip sisteminin değerlendirmesini yapmak, değişen veya yeni eklenen mevzuatın takibini ve birim personeline duyurmasını sağlamak, diğer taraftan yayımlanan genelge, tebliğ ve kanun tasarılarını incelemek ve gerektiğinde Genel Sekreterin bilgisine sunmak.
- Kendisine bağlı Müdürlüklerin iç hizmet akışı ve düzenini sağlamak.
- Kendisine bağlı personelin yıllık izin taleplerine ilişkin onay ve takip işlemleri ile vekâlet planlarını yapmak ve süresi içinde İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğünce yerine getirilmesini sağlamak.
- Stratejik plan, performans programı ve bütçe sürecinde birimlerini ilgilendiren konularda gerekli iş ve işlemlerin zamanında yapılmasını sağlamak.
- Bağlı Müdürlükler bünyesinde mevzuat gereği kurulması gerekli olan veya İdarece kurulmasında yarar görülen komisyonları oluşturmak.
- Vali, Genel Sekreter ve mevzuatın verdiği benzer diğer iş ve işlemleri yapmak.
- Genel Sekreter Yardımcıları, yukarıda belirtilen hizmetlerin yürütülmesinden Genel Sekretere karşı sorumludur.